Wednesday, February 18, 2009

What so special KIWI in your eye?


Tapi sekarang there is nothing much I can do and let this feelings fade away.But all those memories sepanjang aku bersama dia I can never let go.Yang tersurat aku simpan dalam my personal 'green box' and mana yang tersirat aku hanya dapat simpan dalam suatu sudut difikiran ku.I am hurting tapi aku tak berdendam.I am disappointed tapi aku respect apa pun jalan pilihan dia.I cried tapi aku masih ada kegembiraan untuk dikenang.

Soal hati,aku masih bersama dia.Soal harapan,aku biar ia jadi tanda tanya.Semoga ada sinar or miracle will happen.Siapa pun pilihan dia selepas ini aku harap yang terbaik untuk dia;maybe like the picture above "KIWI"

I can only keep on writing and wondering.Satu lagi insan yang hadir dalam perjalanan hidup aku telah pergi mengikut haluannya.Well,people come and go.And now I am alone again..

Hope KIWI can give u what you want.. to see u happy can make me happy .. Take care

4 comments:

  1. haaaaaaah...
    u alone...r u sure u ardy let ur apple go????
    i pray tt u ll find another gurl...
    even nt same as apple but all gurl got their own part of beuty...kan kan..
    emmm buah rambutan pun sedap juga..buah tempatan tu..better than o/seas fruit..ada clasicnya tersendiri....

    pinky gurl

    ReplyDelete
  2. Pinky Gurl>> hey, me didnt left Apple, the Apple is me lol .... and the other side is orange .. so me tot that apple and orange is same... actually not laaa
    maybe different taste kot ?
    ha ha ha

    ReplyDelete
  3. orrrrrggh..malunya

    but i know u u/stand....
    hah tersirat kan apple ni hah

    pinky gurl

    ReplyDelete
  4. pinky gurl>> no worries, me ok with that. :)

    ReplyDelete